L-karnityna – czy zakup się opłaca?

l-karnityna

L-karnityna składa się z dwóch aminokwasów: L-lizyny oraz metioniny. Naturalnym źródłem opisywanej substancji jest mięso (np. wieprzowina, baranina, wołowina). Każdy zdrowy człowiek posiada wystarczające zasoby l-karnityny w swoim organizmie. Kiedy jednak jest zdecydowało się na dietę ubogą w mięsa, które zostały podane powyżej, korzystne jest dla organizmu uzupełnienie diety suplementami.

Choroby serca, kłopoty z ciśnieniem, nadwaga, czy otyłość to tylko niektóre możliwe efekty braku lub niewystarczającej ilości składnika, jakim jest l-karnityna w naszym organizmie. Osoby, które zażywają l-karnitynę przyznają, że pomaga im ona obniżyć cholesterol. Przyczynia się także do regulacji tłuszczów, co z kolei wpływa na możliwość utrzymania prawidłowej wagi naszego ciała.

Według producentów l-karnityna w połączeniu z ćwiczeniami, z jakąkolwiek aktywnością fizyczną zdaje się być sprawdzonym sposobem na odchudzanie, na pozbycie się zbędnych kilogramów. Najlepszym jednak (wg producenta i osób stosujących ten mix) połączeniem jest sprawdzona, niskokaloryczna dieta w połączeniu z aktywnością fizyczną oraz l-karnityną.

L-karnityna - opinie użytkowników:

  1. Fajna sprawa, stosowałem ponad 2 miesiące + ćwiczenia. Efekty… , spadek wagi ciała i brzuszek jak kaloryfer… jest cool

  2. Też mogę potwierdzić skuteczność suplementu. Leciałem na l-karnitynie i HMB. Git majonez… hehe

Dodaj komentarz