Natural XL – naturalny sposób powiększania penisa. Czy skuteczny?

Natural xl jest suplementem diety przeznaczonym w celu powiększenia (tzn. zwieszenia długości oraz grubości) męskiego członka do 30 % więcej jego pierwotnych rozmiarów. natural xl opinie

Podając za producentem pozwala on również poprawić popęd płciowy oraz wzmocnić erekcję. Swoje właściwości zawdzięcza umożliwieniu większej ilości krwi na przedostanie się do członka, co skutkuje poszerzeniem się naczyń krwionośnych oraz w rezultacie powiększeniem przyrodzenia.

Producent zaleca stosować jedną kapsułkę dwa razy dziennie przed posiłkami oraz popić tak przyjętą dawkę znaczna ilością wody. Nie stwierdzono jakichkolwiek skutków ubocznych wynikających bezpośrednio ze stosowania preparatu. Producent zapewnia, że spowodowane jest to w stu procentach naturalnym składem specyfiku, który to nie wymaga udania się do lekarza po receptę.

Efekty stosowania preparatu są trwałe do momentu, w którym mężczyzna zażywa zalecaną dawkę. W momencie, w którym rezultaty zostały już osiągnięte zalecane jest zmniejszenie dawki do przyjmowania jednej tabletki dwa do trzech razy w tygodniu. Podkreślić należy, że zmniejszona dawka nie wpływanie w takim przypadku w żadnym stopniu na wielkość oraz długość wzwodu.

Producent podaje, ze produkt nie wchodzi w interakcję z alkoholem. Więcej informacji na temat przeciwwskazań oraz innych istotnych z punktu widzenia mężczyzny informacji znaleźć można na stronie producenta.

Jeśli kupiłeś Natural XL i jesteś z niego zadowolony, możesz polecić go znajomym poniżej:

Natural XL - opinie i komentarze użytkowników:

    1. kurwaa!! wszyscy zainteresowani natural xl – wiedzieliscie o tym tutaj? ktoś moze potwierdzić, ze to prawda lub nie? nie usuwajcie linka admini – jest on tu dodany dla innnych użytkowników.

  1. Zastanawiam się nad zakupem tego produktu, jednak nie można znaleźć w sieci zbyt dużo opinii o nim wiec pytam tutaj. Osoby, które go używały podzielcie się swoją opinią na jego temat. Lepszy on czy może jakiś extender do których to nie jestem jakoś przekonany? (mechaniczne roboty) Mój problem nie pozwala mi spać, straciłem podejrzewam, zę przez niego dziewczynę i najwyższy czas coś z nim zrobić, jednak w ciemno ciężko cokolwiek kupić;/ CO o nim myślicie?

    1. @rob moim zdaniem lepsze są jednak tabletki, bo nigdy nie wiesz co mechaniczne urządzenia mogą zrobić. Słyszałem, ze po użyciu takich pompek wielu osobom po prostu ptak spuchł i tyle. ten produkt i może jeszcze jakieś ćwiczenia na penisa mogą moim zdaniem sporo zdziałać, trzeba tylko być nieugięty i wytrwały kiedy przez pierwszych kilka tygodni efekty będą niezauważalne lub małe, bo z tego co wiem to pojawiają się one trochę później. Pamiętaj, że naturalne sposoby na powiększanie penisa są najbezpieczniejsze stad też z wszystkimi tymi extenderami nie ryzykowałbym jeśli znalazłbym się na twoim miejscu, ale to już ty musisz podjąć decyzję

  2. znacie moze inne, ale darmowe i naturalne sposoby powiększenia penisa? poradźcie coś. A może coś zamiast tabletek? Jakiś extender? Chociaż w sumie słyszałem o takich zabawkach sporo złego.

    1. z darmowych sposobów neistety nic nie moge polecić z jednej przyczyny -są darmowe i nieskuteczne. Próbowałeś może wykonywać jakieś cwiczenia penisa i przyniosły one swój skutek? Szczerze wątpię. Niestety w te sprawy warto zainwestować trochę gotówki, aby doczekać się jako takich efektów. Pamiętaj żeby nie pchać się tylko w inne niż naturalne metody powiększenia penisa bo możesz nawarzyć sobie bigosu

  3. Ja biore i co moge powiedziec trzeba uzbroic sie w cierpliwość. Wacek od razu nie urosnie;d trzeba czekac a efekty bedą. Mi udalo powiekszyc sie o jakies 20 % wiec dla mnie jest ok.

  4. irek: ja po dwoch miesiacach powiekszylem swoje rozmiary o jakies 2 cm. No i chyba troche grubszy jest. Musisz byc cierpliwy bo od razu wiekszy nie bedzie;p

  5. zadziwiające że ten preparat jest taki dobry na całym świecie, a w stanach ma inny skład niż europie :/ że niby w stanach się skład już opatrzył? dziwne

  6. jak wygląda cenowo ten preparat na powiększanie penisa natural xl? Pytam bo przeglądam wiele tego typu rzeczy bo naprawdę potrzebuje czegoś skutecznego na powiększanie i z tego co ludzie piszą to chyba jest to niezłe, ale jak jest straszmie drpogie to nie wiem czy się zdecyduje. Dajcie znać jak stoi cena tego

  7. cenowo wlasni mnie się wydaje, ze ten natural xl to wcale nie jesty taki bardzo drogi. Ogólnie masz 3 opcje do wyboru i chyunba wszędzie tak jest, ze im więcej kupisz tym taniej oczywiście wychodzi to wszystko. Jedno opakowanie tych tabnletek kosztuje 139zł i to starcza na miesiąc bo bierzesz po 2 sztuki dziennie, chyba ze chcesz zmniejszyć dawke, ale to chybna nie bardzo się oplaca. Potem masz jeszcze na 3 miesiące zetsaw i tutaj są dwa opakowania plus 3 jest za darmo. To kosztuje 269zł dokładne i do tego wysyłka. W przypadku zestawu na pół roku płacisz już tylko za 3 opakwanoa, a 3 kolejne dostajesz zupełnie za darmo. Ja akurat kupiłem na 3 miesiące i w sumie jestem zadowolony, ale może jakbym pol roku brał to byłoby lepiej, nie wiem w sumie.

  8. mnie się wydaje ze i tak oplaca się kupic od razu 6 opakowań tych tabletek. Za to się płaci 419zł, ale ogólnie wygląda to tak, ze te tabletki bierzesz tak naprawdę tak długo az osiągniesz wynik, który cie usatysfajkocnuje. U mnie to trwało gdzieś około 4 miesięcy. To jest suplement, wiec niestety te efekty nie są trwałe i jak chcesz je utrzymać to musisz brac to dalej, tylko już dużo mniejsza dawke bo po jednej tabletce dwa razy w tygodniu. W efekcie wiec te kolejne opakowania które zostaną ci się przydadzą bo będziesz brac dalej jeśli chcesz się cieszyc dużym penisem. No takie przynajmniej jest moje zdanie, ale oczywiście jak chcesz. W kązdym bądź razie do tych cen co wyżej ktoś podał to jeszcze musisz dodać koszty wysyłki, czyli 20zł, niezależnie od formy tej wysyłki.

  9. porzebuje drobej pomocy jeśli chodzi o prparat na powiększanie penisa natural xl. Chodzi o to, ze zdecydowałem się to sobie kupic bo trochę o tym cztalem to w sumie jestem przekonany i chce spróbowąc, tylko ze za nic nie mogę tego kupic…byłem w kilku aptekach i nie mają. Wiecie gdzie to kupić?

  10. Też miałem kolego dokładnie ten sam problem. Obleacielem chyba połowe aptek w swoim miescie i niestety w zadnej tego nie znalazłem. Byłem chyba w każdej sieci i nie było, ale watpie żeby w tych niezrzeszonych tyez mieli. W kązdym bądź razie ja sobie kupiłem to na stronie producenta i wydaje mi się, ze tylko tam dasz rade to kupic. Musisz sobie wejść na naturalxl.pl i tam masz zakładkę specjalną do składania zamówienia. Wysyłka chyba zawsze kosztuje 20zł i to niezależnie od tego do jakiego kraju. Ja zamówiłem, przez neta i szybko do mnie dotarło, wiec mysle, ze nie powinno być problemów.

  11. ja to trochę nie ufam zakupom w interencie dlatego wolałem kupic na stronie producenta, ale za pobraniem bo jak cos to nie starce kasy, zresztą cena takie wysyłki jest identyczna za pobraniem i z przedpłatą, wiec czemu nie. W każdym ądź razie czekałem na to dość długo co mnie trochę zdziwilo bo niby kurierem, ale ostatecznie dotarło do mnie, wiec chyba jest wszystko OK. Ja w apetkach nie szukałem, ale na pewno nie widziałem tego w zadnych sklepach online z suplementami, wiec mysle, ze po prostu nie da się tego tam kupic, ale jak chcesz to szukaj. Powiem ci, ze biore to dwa miesiące i nawet już widze pewne postępy, mam nadzieje, ze będzie lepiej, ale wydaje mi się ze nie można tez oczekiwać wielki fajerwerem bo w końcu to naturalne powększanie jest.

  12. nie no ludzie w aptekach to się tego nie kupi. Gdzies na tej stronie producenta jet wyraźnie napisane, ze oni to sprzedają tylko tam u siebie i nigdzie indziej. Jak znajdzie się w innym miejscu to mysle, ze to będzie podróbka. Ja w każdym bądź razie też kupowałem na naturalxl.pl bo według mnie jednak najbezpieczniej.

  13. No na pewno kupowanie na stronie producetna masz gwarancje, ze produkt jest oryginalny i bezpieczny. Swoją drogą ja to nawet widziałem w jakimś sklepie internetowym, ale moje podejrzenia wzbudziło to, ze opakowanie róznilo się od tego co jest na naturalxl.pl także wolałem nie ryzykować. Coś mi się wydaje, ze jeśli się znajdzie w innym miejscu to wlasnie podróbka to lepiej nie ryzykować tych paru złotych dla zdrowia, ale oczywiście to moje zdanie, wiecd jak tam chcesz, ale raczej tylko u producenta.

  14. Słyszał ktoś może o tych tabletkach natural xl? To podobni jest naturalny preparat na powiększanie penia. Pytam bo może ktoś to już stosował bo poszukuję opinii na temat tego produktu. Zastanawiam się czy nie kupić, ale że cena wysoka to wolę się upewnić czy faktycznie warto.

  15. Jeśli o mnie chodzi to generalnie jestem zadowolony ale może ja to zły przykład b naprawdę miałem strasznie mało w spodniach i byle co mnie zadowala jeśli chodzi o przyrost. Generalnie stosuje to na razie od 3 miesięcy i mój penis jest ponad 3cm dłuższy, wiec uważam, ze naprawdę warto, ale może ktoś ma inne oczekiwania wobec tego. Nie miałem jak na razie skutków ubocznych, ale mam znajomego który to stosuje to ponoć był uczulony na jakiś składnik i nie może brać, dlatego mogę ci doradzić, żebys sobie spisał skład na przykład ze strony producenta i poszedł z tym do lekarza i podpytał jak to ciebie może wyglądac, ale to sugestia tylko. Cenawysoka to fakt, ale dla mnie te kilka centymetrów są warte w sumie każde ceny także wiecie.

  16. no wielkiej petardy to nie ma bo strasznie długo czeka się w ogóle na pierwsze efekty. Ja grubo ponad 4 tygodnie czekałem na to żeby coś drgnęło. Potem przyrasta dość wolno, ale jednak systamtycznie, wiec ogólnie nie narzekam. Biorąc pod uwagę wiele innych suplementów diety które stosowałem na powiększanie penisa to ten natural xl ewidentnie jest naturalny bo przy poprzednich często się źle czułem, a tutaj wszystko jest w najlepszym porządku. Generalnie polecam.

  17. właśnie dlategoi działa wolno, ale systematycznie bo jest naturalny. Ja tam wole poczekać dłużej na efekty, ale brć coś naturalnego niż się truć jakąś paskudną chemią i potem umrzeć na raka albo cholera wie co. W każdym bądź razie ja jestem zadowolony. Jestem po pełnej półrocznej kuracji i mam penisa dłuższego o 6cm. Ciekaw jestem tylko czy te efekty są trwałe. zmniejszyłem teraz dawkę tego leku i jak na razie po 4 tygodnia długośc się utrzymuje, wiec mam nadzieje, ze będzie ok. Cena tak naprawdę jest wysoka jak się kupuje te opakowania pojedynczo, bo jak kupisz taki zestaw na pół roku to zapłacisz tylko za 3 sztuki, wiec według mnie naprawdę warto. Nie mam w sumie większych zastrzeżeń, może dziwne jest to, ze nie da się kontaktować z producentem, początkowo mnie to zaniepokoiło, ale ze działa ten natural xl to nie będę się czepiał.

  18. Mnie właśnie uczula kurcze. Jest dbry bo rosnie mi penis, ale lekarz przepisał mi takie dodatkowe tabletki żeby to uczulenie ogarnąć. Któryś składnik tego natural xl mnie uczula, alke w sumie to nie wina tego suplementu. Tak to jestem zadowolony w sumie z niego.

  19. właśnie ja troiche czytałem opinii na temat tego suplementu i ludzie często piszą ze to nie działa, a dalej ze dwa tygodnie łyka i nic…uczulam cie od razu na to bo przy tym suplemencie liczy się cierpliwośc. Na pierwsze efekty ja czekałem chyba koło 5 tygodni, ale potem idzie już fajnie. Pewnie to trochę zależy od tego jaki masz organizm i jak reagujesz na to wszystko. W każdym bądź razie nie zraź się od razu bo uważam, ze to dobry suplement w sumie, może trochę drogi i długo się czeka na przyrost penisa, ale jednak naturalny, wiec jak dla mnie opłacalna sprawa. Niestety nie znam nikogo kto też to stosuje żeby potwirdzić działanie, ale w każdym bądź razie u mnie rośnie penis powoli, ale systematycznie.

Oficjalna strona Natural XL: link

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>